Pytania i odpowiedzi

1. Jak zwracana będzie kaucja za zamówienie?

 

Kaucja zostanie zwrócona niezwłocznie po dostarczeniu przez Klienta osobiście lub za pośrednictwem firmy kurierskiej wszystkich produktów z zamówienia. Dokładne informacje znajdą Państwo w Regulaminie, a także w umowie wypożyczenia zawieranej pomiędzy Wypożyczalnią, a Zamawiającym. Prosimy o wcześniejszy kontakt z wypożyczalnią, w celu ustalenia szczegółów sposobu dostarczenia przesyłki zwrotnej. 

  

2. Jak dokonam zwrotu produktów z zamówienia?

 

Istnieją dwie  metody dokonania zwrotu produktów. Wysyłka na adres siedziby firmy wraz ze zwracanym produktem/produktami, za pośrednictwem firmy kurierskiej:

ul. Górczewska 228A/37 

01-460 Warszawa lub  zwrot osobisty w siedzibie wypożyczalni.

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

W celu zwrotu produktów oraz wyboru formy ich dostarczenia, prosimy o mailowy kontakt z wypożyczalnią info.rosadeco@gmail.com. Wszelkie koszty związane z dostarczeniem przesyłki, leżą po stronie Klienta (Zamawiającego). 

Należy pamiętać, iż zwrotu produktów należy dokonać w ciągu do 2  dni roboczych od daty planowanej uroczystości. 

 

3. Jak sprawdzić dostępność produktów w wypożyczalni na moją uroczystość?

 

W celu weryfikacji dostępności produktów w danym terminie, prosimy przed złożeniem zamówienia o kontakt mailowy z wypożyczalnią pod adresem: info.rosadeco@gmail.com. Po ustaleniu dostępności produktów, Klient składa zamówienie, a następnie opłaca je zgodnie z obowiązującym na stronie Regulaminem. Ponadto na adres mailowy Klienta zostanie przesłana wiadomość z informacją o konieczności uiszczenia dodatkowej płatności stanowiącej kaucję za zamówienie. 

 

4. Co jeśli oddam produkty niewyczyszczone lub w stanie niekompletnym?

 

W przypadku zwrócenia produktów brudnych, niekompletnych lub w stanie zmienionym, odliczona zostanie kwota z kaucji, zgodnie z ceną podaną na stronie internetowej www.rosadeco.pl za wyczyszczenie lub wypożyczenie produktów. Więcej szczegółów znajduje się w Regulaminie Wypożyczalni. 

 

5. Co z dostawą produktów?

 

Z racji na nietypowe gabaryty przesyłek, rekomendujemy odbiór i zwrot osobisty po wcześniejszym ustaleniu terminu z wypożyczalnią w siedzibie firmy.  W przypadku chęci skorzystania z usług firmy kurierskiej, koszt za dostawę będzie indywidualnie wyliczany biorąc pod uwagę rozmiary i wagę produktów. 

 


 

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl